Millainen on saksalainen kuluttaja ja miten hänet voi tavoittaa? Tule INTRO-työpajaan 27.9.2017 klo 11.30 – 15.30 (os. Teurastamo, Tukkutorin Kellohalli, Flavor Studio, Työpajankatu 2, 00580 Helsinki) kuulemaan asiantuntijakatsaus saksalaisista kuluttajaprofiileista ja asiakkaiden tavoittamisen keinoista. Valmistaudumme tilaisuudessa myös Saksan Fact finding- matkaan 9. – 11.10.
Työpaja on suunnattu Fact finding- matkalle osallistuville sekä kaikille, joita Saksan markkinan vientimahdollisuudet kiinnostavat. Erityiskohteena ovat luomu ja tavanomaiset high -end -lisäarvotuotteet. Tilaisuus on maksuton. Ilmoittautuminen: info@fennopromo.fi.
Katso tästä työpajan ohjelma (päivitetty):
Saksa INTRO-työpaja_270917_Helsinki
Saksan matkaohjelma:
Fact finding -matka Saksaan_09_111017_Ohjelma
Työpajan esitykset:
Businessetiketti ja maakulttuuri Saksassa_Johanna Pfeiffer_270917
Consumer Research Germany 27 09 2017 - Teil 1 suomeksi
Consumer Research Germany 27 09 2017 - Teil 2 suomeksi
Työpaja on osa kolmen tilaisuuden sarjaa. Jälkimmäiset innovaatiotyöpajat pidetään 25.10.Seinäjoella ja 22.11. Tampereella. HUOM! Voit osallistua työpajoihin, vaikka et matkalle osallistuisikaan. Työpaja on maksuton. Ilmoittautumiset: info@fennopromo.fi